Event

Geen Training wegens WK Wielrennen we starten opnieuw op 29/9

Vooreerst dank voor de grote opkomst na de lockdowns. Bijna de hele groep is terug samen met enkele nieuwe starters en we zijn op de goede weg om onze conditie en karate terug op niveau te brengen (met wat stijve spieren tot gevolg ;-). Dank voor jullie moed en inzet.
Spijtig genoeg wacht ons een nieuwe vorm van ‘lockdown’ door het WK Wielrennen. De SportOase is een spilpunt in de organisatie en is dus dicht/anders in gebruik tijdens deze periode.
We zochten naar een andere locatie buiten of binnen echter zijn ze allen moeilijk te bereiken voor een deel van de leden wegens het grote aantal straten die afgesloten zijn, en wonen er 2 van de 3 senseis op de WK route waardoor we niet buiten kunnen.
Daarom zullen we met spijt de volgende 3 trainingen niet kunnen laten doorgaan. Daarna starten we terug met hernieuwde energie.
De volgende data is er geen training
Zondag 19/9 (Sportoase opendeurdag/wk voorbereiding)
Woensdag 22/9 (WK)
Zondag 26/9 (WK)
We starten terug op woensdag 29/9 en zondag 3/10. Vergeet ook de herfststage en wedstrijd niet in het weekend van 15 tot 17 oktober. Meer informatie op de website www.bunkai.be
Tot woensdag 29/9 en/of zondag 3/10.
Tot dan,
S3
Nota:
Vergeet niet bezig te blijven dit is een mogelijk trainingsschema voor de beginnelingen, oranje-blauwe gordels doen dit x2 en bruin en zwart x3
Maandag: Plank 2min (4min/6min voor hogere gordels)
Dinsdag:   Traag pompen op vuisten 10 keer (20 keer/30 keer voor hogere gordels)
Woensdag: Squats (door de benen gaan naar chikodashi) 50 keer (100/150) plus Kata zelf training naar keuze (hogere gordels sanchin)
Donderdag: Mae Geri (voorwaartse trap) 50 keer (100/150)
Vrijdag:  rust
Zaterdag:  Goju Ryu pompen 10 keer (20/30)
Zondag: Kata zelf training naar keuze